akgrobotics

Eddigi projektjeink


Ez a projekt az összehangolása volt a 3D nyomtatás technológiájának és a LEGO-nak. A videón is látható hogy egy távirányított autóba bele van szerelve egy 3D nyomtatott rugós kuplung. A kuplung belseje és külseje külön tengelyre van rögzítve. A belső részén található csúszó elemeket megpörgeti a motor amik az ennek hatására kialakuló centrifugális erő hatására a kuplung falához nyomódnak, meghajtva a külső falát is. A külső fal csatlakozik a kivezetéshez, ami átadja a hajtást a kerekeknek. Ezáltal nincsen túleröltetve a motor, az kevésbé megy tönkre.

thingiverse projekt


Moduláris golyópálya. A különböző elemekből rengeteg változatos utat lehet összeállítani. A szett kinyomtatható és személyre szabható.

thingiverse projekt


Négymotoros Spirograph. Az egyenes lézerfényt alakítja át a négy motor együttes mozgása különféle szabályos és szabálytalan geometriai alakzattá.

thingiverse projekt instrukciókkal


Egy kétszemélyes asztali játék, melynek lényege, hogy a lézerfényt a tükrök segítségével az érzékelőbe irányítsuk. A játék moduláris, így a pályát átrendezve újabb kihívásoknak tudjuk magunkat kitenni.


Világítós karácsonyfa. A vase módban 3D nyomtatott üreges váz alján lévő nyílásba két darab RGB NeoPixel világít be.

thingiverse projekt

arduino programfájl


A LessWaterWorks az egyik 2017-18-as FLL csapatunk projektje. Az eszköz célja, hogy a vízfogyasztást figyelve csökkentse az otthoni vízpazarlást.

LessWaterWorks


Laser show. A projektben 45 db lézer dióda fénye világítja meg az üvegtéglás fal csempéit. A videón a kutatók éjszakájára készült rövid animáció látható.


2016-os kutatók éjszakára készített projektünk egy reakcióidőt mérő játék. Ehhez készítettünk egy kisfilmet.


2016-os AKG-s projekthétre készült projektünk. A robot különböző hangszereken játszik, ukulele, dob, stb. Videó: AKG Studio.


A Brain Bar Budapestre készített projektünk, melynek lényege, hogy egy tanuló robot próbál túlélni egy ketrecbe zárva két bolyongó drónnal.


Önvezető, tanuló autó. Bán T. Titusz projektje. Az autó egy tablet segítségével megtanulja milyen körülmények között hogyan kell viselkedni, majd ezt a tudást használva magától közlekedik.


Előadásunk, mely bemutatja egy nemzetközi projektünket, ami egy gondolattal irányított robotról szól. A projektben két osztrák, illetve egy olasz iskola vett részt.